Ga voor een rol van betekenis


Onze business bevindt zich in een behoorlijk vluchtige wereld. Artiesten, (tribute) bands en andere entertainers moeten slim zien te dealen met de realiteit dat de wereld alleen nog maar vluchtiger wordt. Dat heeft alles te maken met de online omgeving. Alles binnen handbereik, on demand. Gisteren telt niet meer, vandaag moet het (weer) gebeuren. Het héden is de enige tijd waarin we écht kunnen presteren, terwijl de toekomst tussendoor eist dat we niet (te lang) stilstaan bij het verleden…

Relevantie

In die realiteit wil ik gaan voor een rol van betekenis. Dit jaar is voor PRO Bookings een jaar van samenwerking. Kennis delen om het beste naar boven te halen. Mede daarom werkt Dion van der Vaart voor ons. Hij geeft advies over hoe wij (en jij!) relevant kunnen blijven in het digitale tijdperk. Een rol van betekenis. Hiermee kunnen we iedereen bij PRO Bookings (inclusief de artiesten, bands en anderen) net wat extra’s bieden. Online bereik en betrokkenheid bijvoorbeeld, maar vooral die relevantie.

Aanrader

PRO Bookings presenteert regelmatig bijeenkomsten om die kennis ook met jou te delen. De eerstvolgende gelegenheid is woensdagavond 24 mei, de avond vóór Hemelvaartsdag. Dan presenteert Dion in congrescentrum De Postwagen zijn nieuwe boek: ‘Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten’. Ik raad je aan om je (gratis) aan te melden voor de boekpresentatie!

Een BreinBoost!

Zo’n boekpresentatie is een interessant begin, maar echt leerzaam (én tof!) wordt het als je Dion kunt strikken als spreker – om een presentatie te geven voor je eigen organisatie! In een boeiende BreinBoost voorziet hij je van nieuwe inspiratie en inzichten, een kans die je niet mag laten lopen: jij gaat toch ook voor een rol van betekenis?  

Mark – directeur PRO Bookings

 

Gepubliceerd op: 03-05-2017


Referenties