Onbewust onweerstaanbaar!

Met elke tak van entertainment jaagt PRO Bookings hetzelfde na. Onweerstaanbaar worden. Of het nou gaat om artiesten, bands of personalities. Eenvoudig is dat niet. Je kunt nog zo’n gevarieerd aanbod hebben, er zijn altijd alternatieven. Zelf geloven we natuurlijk dat die minder aantrekkelijk zijn, maar bewijs dat maar eens…

Sterke argumenten 

PRO Bookings wil iets bewijzen. Dat er door intensieve samenwerking iets gaat gebeuren! Dat dit nog maar het begin is… Oh ja, en dat déze artiest heel Nederland gaat veroveren. Alleen hoe bewijs je dat soort zaken? Logischerwijs zou je zeggen: met feiten, sterke argumenten. Met logisch redeneren dus. Dat klinkt best rationeel en dat is het ook.

Gedreven door emoties

Alleen zijn jij en ik dat niet… Althans, minder dan we onszelf soms willen laten geloven. Onze ratio staat vaak maar op een laag pitje, zonder dat we ons daarvan bewust zijn. Ja, het klinkt gek, maar we leven grotendeels op een soort automatische piloot. Waarin beslissingen gedreven worden door onze emoties. Achteraf wordt dat ‘goedgepraat’. Tenminste, dat is wat mensen uit het werkveld neuromarketing al jaren roepen…

Consequenties!

Hebben ze gelijk? Stel dat het waar is. Dat we een groot deel van onze beslissingen onbewust nemen. Wat betekent dat dan voor onze online strategie? En voor die van jou? Moeten we onbewust onweerstaanbaar worden? En hoe word je dat dan? Dit principe zou nog wel eens bijzondere consequenties kunnen hebben voor je digitale tools.

Snel en grondig

Het is natuurlijk best lastig om daar iets mee te doen… Weinig tijd, maar veel ambities? Mijn uitgever heeft daar iets op bedacht. Je kunt jezelf snel en grondig informeren met de boekenserie Digitale trends en tools in 60 minuten. Mijn uitgever? Ja, want ook ik heb een boek geschreven voor deze serie!

Uitnodiging

Mijn bijdrage over neuromarketing (toevallig – ahum  – in 59 minuten) wordt binnenkort (24 mei) gepresenteerd in De Postwagen. Op de avond vóór Hemelvaartsdag. PRO Bookings gelooft in het delen van kennis en daarom nodig ik je van harte uit om hierbij aanwezig te zijn. Vanwege de verwachte belangstelling is het wel noodzakelijk om je op tijd (gratis) aan te melden. Op deze pagina lees je exact hoe je dat kunt doen. Zie ik je daar?

P.S.
Bewijs genoeg op die avond!

Dion – Marketingadviseur PRO Bookings

 

Gepubliceerd op: 10-04-2017


Referenties